Isnin, 10 September 2012

Salam perkenalan

it's me..


selamat sejahtera dan salam satu planet...

sebelum menulis dengan lebih banyak *banyak ke??*, saya nak memperkenalkan diri saya dahulu...
nama diberi, Muhammad Azri bin Md Rashid.. saya menuntut ilmu pendidikan di Institut Pendidikan Guru Kampus Pendidikan Teknik, K.L... nak jadi cikgu la ni... *ceeewahhh*

tak perlulah saya memperkenalkan diri dengan lebih panjang memandangkan anda akan mengenali saya melalui cara penulisan blog saya selepas ini...

blog ini dibina bertujuan untuk memberi, berkongsi dan mendalami ilmu2 berkaitan subjek Sains yang diajar di sekolah di samping menyempurnakan tugasan untuk semester 8...

menepati tajuk besar blog ini, memang blog ini diketengahkan bagi memberi dan berkongsi info tentang dunia haiwan (animal kingdom)... so... let's check it out y'all... *yeah2!!!*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan